DREAM HIGH
Page 16
Tuesday, December 18, 2012 • 12:24 AM • 0 comments


hoi. hoi.
kehidupan selepas SPM.
inilah dia.
penganggur setia :)
full time job.
ceit ! 
kembali kepada tittle.
wawawawa...
 Admire ku .
eh,eh ?
kau ada ??





wahhh..
nampak tak permainan dia kt situ ?
HAHA.
*terpegun * terpesona.
indahnya ciptaan tuhan .



misher,,
kawal diri anda .
ulangan : kawal diri anda :D
HAHA.
misher suda tidak betol.
dan kepada si admire di Kelantan tuh,
selamat berkenalan :)
#perasan
*Cher,,aku suka ! aku suka !
hah ~
walaupun baru ada 2 lagu,
tapi lagu-lagu dia aku tahu & ingat,
harap maklum.
nah,nah,nah.
tengok MV dia.

-FOBIA CINTA -



-PERCAYA PADA LUKA-




fuyyoohh !
sungguh ! sweetnyuit :))
ehemm,,ehem,,
kepada CHER,AIMI,FANA,MEERA,ALANG,
nampak tak kesungguhan aku nyh ??
tak lupa juga untuk MEMEY .
p/s:mey,,tgk nyh.
HAHA.
amacam ??

END
*pabila misher merepek*




saya suka ! saya suka !
* gilosss *

NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER