DREAM HIGH
Page 18
Tuesday, January 1, 2013 • 4:59 AM • 0 comments



Hyeeppp 2013 :)
please be nice with us :)
and the 2012 - THE END .
memandangkan hari nie tarikh cantik . 
1.1.2013.
saya a.k.a penipu terhebat :p
nak share something .
boleyh kann ? boleyh kann ?
#eh ? 
ADA AKU KESAH ?
haha.
dan seperti yang semua tahu.
semua pelajar asrama hari nyh akan pulang ke sekolah mereka .
dan ini aku tujukan dekat adik aku sorang nyh .
HAHA.
*kesengsaraan kau adalah kebahagiaan aku*
harap maklum .
maaflah miss ALIA NADIRAH .
si budak nyh hah dapat sekolah batang padang.
bidor tuh hah. 
tahu ?
search mr.google lah :)


tuh dia .
cewahhh..
pakai kain biru :p
*winkwinkwink
HAHA.
dan selepas ini semakin berkurang lah kuantiti dirumah.
hah.
tgh nak beli si baranng budak nyh boleyh pulak terserempak dgn kak kam.
HAHA.
lama tidak ketemu :)
semakin dewasa beliau .
okay.berbalik semula.
well,,G . L la wahai si adik.
teruskan perjuangan anda :)
berikan kejayaan kepada ibubapamu .
ingat lah .
Belajarlah kamu hingga ke negeri China
#eh ?
oh . dan aku. segala kekeliruan sudah terjawab.
mungkin.
jika dipanjangkan umur.
aku masih kekal di TAAYAH yg hebat tuh.
HAHA.



THE END
*pabila misher berbicara*
ADA AKU KESAH ?

NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER