DREAM HIGH
Page 20
Monday, January 7, 2013 • 5:27 AM • 0 comments



hoy ~ hoy ~
unbelieveable right ?
umur semakin meningkat .
18 TAHUN tuh .
dan sepatutnya berakhirlah zaman sekolah.
tapi bagi aku.
ianya NO.
i am still a student.
in sha allah.
setelah beberapa lama memikirkannya.
dan lastly, i decided untuk ambik STAM.
sukar untuk percaya.
sedangkan aku pon tak percaya .
but, this is reality . no doubt.
ehem.ehem.
tadi sign up twitter .
dan tgk ada sesuatu berlaku.
kepada AIMI.
muahahahhahaha..
aku akan selalu doakan hg aimi:)
mungkin situasi agak berlainan nanti.
tapi hidup mesti diteruskan.
tak rugi aku pergi.
ilmu itu luas.
kita perlu mengejarnya  :D
walaupun tak dapat gathering dgn batch 48,
well, ada lah jugak beberapa org kan ?
dan setiap detik,saat,ketika,minit.
aku tak pernah lupa kenangan dgn 48.
okay .
thumbs up !
eh ? eh ?
ini sudah lari tajuk nyh.
yang sebenar-benarnya.
 aku buntu. keliru.ragu-ragu.
yelah kan.
borang UPU sudah keluar .
dan aku masih tak tahu nak pilih U mana .


dan pilihan di hati ini berkata mahu memilih UM.(Nilam Puri)
i just want to follow my abang.

hah.
disini lah .
dan my abg say nanti ada interview.
mampukah aq ?
in arabic tahu ?
OMG ! OMG ! 
aku perlu berusaha untuk mencapai cita-cita.
dan akan terus berdoa kepada-Nya.
moga-moga.
Hajat terlaksana.
dan kesudahannya .
just wait and see :)




THE END.
*pabila misher berbicara*
ADA AKU KESAH ?

NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER