DREAM HIGH
Page 21
Sunday, January 13, 2013 • 7:18 AM • 0 comments



OLLA :)
It been a long time no post here .
well, every post have their own story.
untuk post kali nyh,
dengan mandat besar , gua nak story pasal penjelajahan gua
di MANJUNG :)
dasyat wooo.
mereka-mereka suroh gua cite dari first till the end .
dari A sampai Z.
HAH.
yg nyh limited edition pnye gua citer sepenuh hati gua :)

ALKISAH
Mengikut penjadualan yg ayah aq bgtaw , 
bas dlm pkol 4 .
dan sebetul-betulnya pukol 5.20 pm.
tak taw lah sape yg tipu .
HAHA.
ayah silap pandang la tuh.
dan selama sejam lebih la jugak kami terpaksa tnggu bas.
buat apa lagi ?
gosip.berceloteh.bersembang.
HAHA.
tepat 5.20pm kteorg bertolak .
sampai manjung kol nana .
si awek pasar malam ambik kami tuh .



kteorg pegi pasar tani manjung taw ?
eh,eh, kaw org ada ?
*BATAk
pabila malam menjelma , kteorg jalan2.
cadang nk tgk peminat nana
HAHA.
mamak corner .
eh, btol ke ?



Next morning .
setelah buntu memikirkan tempat ,
we all decided pi aeon.
orang manjung kata takde pape pon disitu .
yela kann.
katanya baru bukak.
sumenye "opening soon "
wat ever lah.
ecxited gilak !
ada BERI.DYBA.MINA.AIMI.ECAH.
gathering together-gether.
makan-makan.
sembang-sembang.
cuci mata .
buang duit.
main game.
I like it :)
dan nana and aimi punya jeritan memang superb .
HAHA.
main game tembak.
rasa macam betol2 tembak binatang tuh.
satu hari berjalan.
dari pagi sampai hampir malam.
hebat kann ?
bak kata Cher " aku nak jalan sampai malam "
hah. hajat kau tercapai Cher :)
dan2 otw nak balik uh,
boleyh pulak terserempak ngn k.farah n k.ila.
percaya tak ?
haha.
bila malam,kteorg pegi rumah mina.
nyh hah. anak pakcik Hamzah nyh hah.
jalan kaki kowt kteorg pi.
rasa mcm manjung nyh kteorg yg punya,
HAHA.
nak dekat pukol 12 lah jugak kteorg balik.
dyba.nan.cher.aimi.jojie.gelabah tak tentu pasal.
haha.
sumpah lawak tengok muka dyeorg !

 


























Next morning .
sekali lagi kebuntuan melanda .
nak pegi mana nyh ?
dan akhirnye otak tetibe terfikir untuk pegi lumut.
muahahaha.
kami berendam di Teluk Batik.
nasib baik ada ecah :)
si tukang ambik dan hantarkan pulang.
sebelum tuh , ada citer sedih .
aish. aimi tak dapat join .
ibu kata kena pegi Ipoh .
adeyh. terasa tidak syiok pulak.
even banyak masalh timbul time tuh.
dengan se ikhlas hati dan penuh keazaman,
kiteorg teruskan jugak perjalanan kteorg.
dan di sana tiada orang pon.
HAHAHAHA.
Teluk Batik milik kami.
sekian.

dah terasa bohsan-bohsan sikit kteorg naik bot.
gilak lah angin dia.
pakcik uh mcm nak bawak kiteorg masok dlm laut uh jerp.
gilak cuak .
HAHA.
tapi fun :)
dan kemudian, prepare untuk pulang.



 




 






 




mungkin nukilan gua ini agak memboringkan dan sedikit actually.
gua kebuntuan idea untuk mencoret.
wat ever lha.
yang pasti kenangan ini sentiasa di hati gua :)
*ayat manis
kalau lah satu batch boleyh jumpa mcm nyh ?
tak ke gempak tuh ?
HAHA.
well,,
 i will always miss my friends .
and always proud to be one of  their friend :)


The End
*pabila misher berceloteh *
ADA AKU KESAH ?



























NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER