DREAM HIGH
Page 22
Wednesday, June 5, 2013 • 7:52 AM • 1 comments








SEE up there ?
It call FRIENDS.
ALKISAH :

STAM
Believe it or not ?
YESS !
macam tak percaya.Tapi itu lah REALITI.
SPM selesai . semua selesai.
Dan untuk mengisi masa lapang , STAM pilihan aku.
Panjang storynya mcm mana aq boleyh ambik STAM nyh.
Takat sini je yg aq mampu.
THE REST WAS HISTORY
okay.
First-first ambik STAM kami ad 9 org .
HEBAT KAN ?
THEN , pelajar baru masuk .
Disini kami berkenalan, berkawan.berkongsi cerita dan macam-macam lagi.
Buat benda itu lah ini lah.
Benda diluar peaturan sekolah.
HAHA.
macam-macam .
Belajar STAM memang BEST !
Highlight pleaseee 
MEMANG BEST ! 
SANGAT BEST !
Serius tak tipu .
Banyak ilmu dapat . ilmu yg kita tak pernah tahu dan mcm2 lagi.
Nak kena hafal segala bagai .
Hafal surah itu. ini.
FUHH !!
Hebat STAM nie .
Okay .
Dan sehinggalah bilangan kami STAM sebanyak 24 orang semuanya .
Ramaikan???
HAAAA.
Dan akhirnya tak dapat aq untuk meneruskan perjuangan sebagai pelajar STAM .
Takat nyh je.
Untuk sahabat-sahabat yg masih meneruskan perjalanan sebagai pelajar STAM ,
CHAYOK2 !! 
GANBATTE NE :)
Aku akan doakan kalian MUMTAZ !
HAHA.
Banyak benda nak cakap lagi tapi tak terluah semuanya .
Dan untuk memba-memba gila+mereng-mereng sekalian :
Thanks untuk semua kenangan . Thanks untuk segala benda baru yg aq pelajari .
Thanks untuk mengembirakan hari-hari aku . 
Thanks for being my friend. And Thanks for everythings :)

THE ORANG-ORANG GILA MERENG :
CREDIT TO UOAALLLLSS :)

CHER  . NABTIEFANA . AIMI .NAZIFA .
BERRY . NAILAH . SYIDA . MUS . 
HUMAIRA .IKA . TINA . SUE .
NANI . FAHTIN . PUTERI . UNA . HASANAH
PIPAH . PIAH . AFI . INTAN .NAD .


Setiap gambar ada cerita .
 ^_^
















































EVERLASTING :))
. INSYA ALLAH .

NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER