DREAM HIGH
Page 23
Monday, August 5, 2013 • 1:17 AM • 0 comments



                                     

“Just remember, the same as a spectacular Vogue magazine, remember that no matter how close you follow the jumps: Continued on page whatever. No matter how careful you are, there's going to be the sense you missed something, the collapsed feeling under your skin that you didn't experience it all. There's that fallen heart feeling that you rushed right through the moments where you should've been paying attention. Well, get used to that feeling. That's how your whole life will feel some day. This is all practice. None of this matters. We're just warming up.”


                                           New life has come.                                            
Here I am . 
CFS IIUM.




Thanks god :) Thanks ALLAH.
HE give me a chance to studies .
ALHAMDULILLAH.
5 Tahun belajar di Taayah. 5 tahun mengejar impian. 5 tahun mengenal erti persahabatan. 5 tahun melalui pelbagai pengalaman yang perit manis tawar pahit .
Dan sekarang memori yang tersangat amat sangat amat indah itu takkan pernah aku lupa walau sedekit secebis.
OKAY. Tamat berperasaan. HAHA.
Tapi serious. Gua tak pernah lupa weyy. 
Betapa syiokkk gempak bestt gileww belajar kat Taayah.
HAHA. 
*Kepada pelajar-pelajar TAAYAH sekarang, gunakanlah peluang anda diTAAYAH sebaik-baiknya.
Bila dah keluar nanti korang mesti akan rindu semua benda yg korang buat kat TAAYAH.*

Maniskan kenangan itu ? KAHKAHKAH
Cepatkan masa berlalu ?
serious semua dah besar. Semua menuju kelaluan masing-masing.
Sebak weyy sebak.
Siapa yg tak pernah rindu zaman sekolah ?
kalau tak rindu tuh namanya kecelaruan identiti la tuh. HAHA.

Okay back to the story 
sekarang di IIUM gua belajar LAWS .
Siott tak percaya ? HAHA
Aku ni lagi tak percaya. 
Tak pernah bermimpi pon untuk mengambil LAWS.
Rezeki tuhan , siapa tahu ?
Maybe ada hikmah right ?
Okay aku terima seadanya dengan redha  ^^

HMMM.
Betul la orang kata wanita itu kuat berperasaan.
HAHA. 
mamposs situu yang pasti mmg semua dah lain skrg ++
Semua lain !! lain ! lain ! HAHA
But what ever is it 
hidup perlu diteruskan.
Tuhan bagi kenangan untuk aq rasa belajar dan menghargainya,
WAHHH SEBAKNYAA :,(
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
That what we call LIFE.
Bak kata pengetua :
MOVE FORWARD.

No returning back ! 
yeah Misher yeah ! 
Anda boleyh lakukan ! BOLEYH ! HAHA
Dan aku bersyukur dgn roomate yg memang sangat aku kenal ni hah plus classmate yg menggila-gila .
Thanks guys.
You all make my life colourfull bright and shines like a diamond 
You guys totally AWESOME !
Saya mengaku :)

Dan kepada warga-warga TAAYAH 48TH yang sekarang sedang belajar dimerata-rata ,
sesungguhnya saya sangat merindui dan menyanyangi anda semua tulus ikhlas dari lubuk hati saya ini :)
Dimana pon anda semua berada doa saya untuk kalian sentiasa dihati.
Harumkan nama TAAYAH ! yeah ! 

Sudah Misher dah merepek .
sebelum panjang berjeler-jeler better me end the speech .
HAHA.
Take Care :)
UKHAWAH FILLAH ABADAN ABADA  ^_^

. MEMORY LANE .








































NOTES


HLOVATE !

Profile
Calendar


SHOUTS





Credits


Template By: Anna
Basecode and helper: Pieqah And Google
Edited: MISHER